-- Τι ισχύει τελικά για τα εταιρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με το άρθρο 13 του Ν.4172/2013 ? ? ?
-- Για την ερμηνεία του νόμου το Υπουργείο Οικονομικών εξέδωσε την ΠΟΛ.1219/6.10.2014 και δύο δελτία τύπου !!!
- Δεν θεωρείται εισόδημα από μισθωτή εργασία η παροχή οχήματος σε πωλητές, τεχνικούς κλπ, δηλαδή σε εργαζόμενους των οποίων η εργασία απαιτεί συχνή μετακίνηση, ανεξάρτητα αν τα οχήματα αυτά μπορεί να χρησιμοποιούνται και εκτός του ωραρίου εργασίας.
- Αντίθετα θεωρείται εισόδημα από μισθωτή εργασία η παροχή οχήματος λόγω θέσης, σε μετόχους ή εταίρους, μέλη Δ.Σ., διευθυντικά στελέχη (π.χ. διευθυντές και επιθεωρητές πωλήσεων, τεχνικούς διευθυντές και λοιπά στελέχη).
- Οι δαπάνες που λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό του εισοδήματος είναι το 30% του κόστους των αποσβέσεων, των τελών κυκλοφορίας, των επισκευών και συντηρήσεων καθώς και του κόστους της μίσθωσης. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου στις 7.10.2014 ως δαπάνες λαμβάνονται μόνο οι αποσβέσεις και τα μισθώματα. Αυτό βέβαια έρχεται σε αντίθεση (και δεν είναι η πρώτη φορά) με τον Ν.4172/2013 αλλά και την ΠΟΛ.1219/6.10.2014, η οποία εξεδόθη μόλις μία μέρα πριν.
- Δεν περιλαμβάνονται λοιπές δαπάνες που αφορούν τα εν λόγω οχήματα, καύσιμα, διόδια, κ.α.
- Που χρησιμοποιούνται για δοκιμές (test drive)
- Αυτοκίνητα ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για την μετακίνηση των πελατών
- Αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (mini-bus)
- Αυτοκίνητα πίστας αεροδρομίων
- Αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού ή υψηλών προσώπων των επιχειρήσεων διαχείρισης αεροδρομίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου