Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Διαδικασία υποβολής αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων Α.Ε. στο Ε.Β.Ε.Α.



ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γ.Σ. Α.Ε.   από  21-07-2014  και  μετά 

 
Όσες ΑΕ δεν υποβάλλουν, για καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, τις αποφάσεις των Γεν. Συνελεύσεων, ηλεκτρονικά (μέσω του www.businessportal.gr) και επιλέξουν να τις καταθέσουν με φυσική παρουσία στο ΕΒΕΑ, θα πρέπει:

-      Να έχουν κάνει απογραφή στο ΓΕΜΗ και να έχουν καταθέσει το φυσικό φάκελό της.

-      Τα υποβαλλόμενα αίτηση και νόμιμα δικαιολογητικά (έγγραφα), να έχουν πρωτότυπες υπογραφές.

-       Να υποβάλλουν αίτηση, καταχώρισης αποφάσεων Γενικής Συνέλευσης (όπως οι κατωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ και Δ), που θα βρουν στη Δ/νση : “www.acci.gr” > “Εικονίδιο Γ.Ε.ΜΗ.” > “Αίτηση- Δήλωση: Καταχώρησης στο ΓΕΜΗ Αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων Α.Ε.”. (Για κατάθεση από τις 21/7/2014 και μετά)

-      Να καταβάλλουν (στο Ταμείο του ΕΒΕΑ και όχι μέσω του ΤΑΧΙS) το αντίστοιχο τέλος των 10,00 €  για κάθε καταχώρηση (σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις).

-      Να επισυνάπτουν στην αίτηση όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά (έγγραφα), για κάθε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης (όπως οι κατωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ και Δ), που απαιτείται καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, για νομιμοποίηση ή/και για δημοσιότητά των και συγκεκριμένα:


Α) Για την Έγκριση των Οικονομικών Καταστάσεων Χρήσης (χωρίς τροποποίησή τους) και με ή χωρίς Εκλογή Ελεγκτών, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1.   Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

Σε περίπτωση εκλογής Ελεγκτών, θα πρέπει να αναγράφονται στα στοιχεία τους: Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, ΑΦΜ, αριθμός ΣΟΕΛ (αν είναι ορκωτοί) ή Αριθμός Μητρώου Οικονομικού Επιμελητηρίου και Αριθμός Αδείας και Τάξη Ελεγκτού (αν δεν είναι ορκωτοί).


Β) Για την Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου και για τη Συγκρότησή του ΔΣ σε σώμα, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1.   Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2.   Πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου για Συγκρότηση σε Σώμα και για παροχή εκπροσώπησης και δικαιωμάτων υπογραφής.

Για τα Μέλη του ΔΣ και για τους εκπροσώπους, πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ., ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΔΟΥ και ιδιότητα (αξίωμα).


Γ) Για την Τροποποίηση άρθρου/ων του Καταστατικού τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1.   Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2.   Νέο Κείμενο καταστατικού [όπως διαμορφώθηκε μετά την τροποποίηση] (εις τριπλούν),

3.   Σε περίπτωση αύξησης κεφαλαίου πρέπει να υποβληθεί Γραμμάτιο καταβολής ποσού 1‰ επί του μετοχικού κεφαλαίου υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού (Καταβάλλεται στον λογαριασμό: 040/546191-03 της Εθνικής Τράπεζας, αριθ. πελάτη 001 075 0002) – (Προσοχή : Γραμμάτιο 1 ‰ δεν καταβάλλεται για περιπτώσεις τροποποίησης ΑΕ με βάση Ν. 1297/1972 και 2166/1993).

4.   Σε περίπτωση αλλαγής επωνυμίας ή/και Διακριτικού τίτλου το πρακτικό της ΓΣ, πρέπει να συνοδεύεται από προέγκριση του δικαιώματος χρήσης της νέα επωνυμίας ή/και του διακριτικού τίτλου της εταιρείας από το ΕΒΕΑ (εκδίδεται με καταβολή τέλους 50,00 € στο Ταμείο του ΕΒΕΑ).


Δ). Για την Έγκριση των οικονομικών καταστάσεων με τροποποίηση των ποσών αυτών, τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά είναι :

1.   Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης,

2.   Τροποποιημένες οικονομικές καταστάσεις (Ισολογισμός, Αποτελέσματα χρήσης, Πίνακας διάθεσης αποτελεσμάτων κλπ)




ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την ταχύτερη διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας, επεξεργασίας, ελέγχου και καταχώρησης των αποφάσεων των Γ.Σ. ή των ΔΣ και έκδοσης των Ανακοινώσεων, παρακαλούνται οι αιτούντες, όπως :

(α) Υποβάλλουν, όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά και σε ψηφιακή μορφή (CD ή USB),με ξεχωριστό αρχείο PDF για κάθε νόμιμα υπογεγραμμένο δικαιολογητικό) και σε ένα σετ φωτοτυπίες των δικ/κων, προκειμένου να σταλούν στην αρμόδια Υπηρεσία Α.Ε των Περιφερειών στη περίπτωση προβλήματος στα ηλεκτρονικά αρχεία.

(β) Συνυποβάλλουν στο CD ή USB και σε ξεχωριστό αρχείο WORD, το, κατά απόφαση ΓΣ ή ΔΣ, σχέδιο Ανακοίνωσης, που θα βρουν στη Δ/νση : “www.acci.gr” >“Εικονίδιο Γ.Ε.ΜΗ.” > “Σχέδια ανακοινώσεων για ΑΕ και ΕΠΕ)”, δεόντως συμπληρωμένο (με copy and paste) από τα πρακτικά των ΓΣ ή ΔΣ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Αν δεν υποβληθούν τα ως άνω (α) και (β), η όλη διαδικασία καταχώρησης των αποφάσεων και έκδοσης των Ανακοινώσεων, λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων, θα καθυστερήσει πολύ.
 
Πηγή
http://taxheaven.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: